Új V-STROM 250

A Suzuki V-Strom családja az eredeti V-Strom 1000, 2002. évi bemutatása óta egyesíti az eleganciát és izgalmat a kétkerekűek praktikumával. Az új V-Strom 1000 és V-Strom 650 – és e két népszerű túraendúró XT-változatának – INTERMOT-on történt bemutatását követően a Suzuki tovább bővítette V-Strom kínálatát 2017-re az új 250-es modell színre lépésével, ami a fenti tulajdonságokat a motorosok egy szélesebb köréhez juttatja el.

ÚJ V-STROM 250

Az új V-Strom 250-est a Suzuki 248 cm3-es, soros kéthengeres motorjának újratervezett változata hajtja, ami különös hangsúlyt fektet a motor alacsony és közepes fordulatszám-tartományban leadott nyomatékára, és 23,4 Nm nyomatékkal látja el a túraendúrót 6500-as fordulatszámon. Az ütős kéthengeres erőmű 8000-es fordulatszámon adja le 25 LE-s csúcsteljesítményét.

A vezetőt inverz megvilágítású LCD műszerpanel tájékoztatja, amin többek között a sebességmérő, fordulatszámmérő, sebességfokozat-visszajelző és a következő tankolásig megtehető távolság látható, mindez egy kompakt szélvédő mögé helyezve, melyet az időjárás elleni leghatékonyabb védelem érdekében, többszörös szélcsatornatesztnek vettek alá.

A nagyobb V-Strom 1000 és V-Strom 650 modellekhez hasonlóan a V-Strom 250 is rendelkezik az integrált poggyászrendszer előnyeivel, így nincs szükség további rögzítőkre az eredeti Suzuki oldaldobozok felszereléséhez. A Suzuki tartozékkínálata egy további felső dobozt is tartalmaz.

A Suzuki V-Strom 250 formajegyei hasonlítanak a nagyobb testvérekéhez. Ilyenek a csőr alakú fejidom és a választható sárga szín, ami a Suzuki ikonikus DR-Z Dakar versenymotorja és a jelenlegi bajnoksággyőztes RM-Z motocross-család előtt tiszteleg.

Magyarországon előreláthatólag 2017 nyár végétől lesz elérhető az Új V-Strom 250 a budapest márkakereskedéseinkben.