Benelli TRK 502 X
Olaszország Best Selling modellje 2021, a világjáró szellem
A TRK502 X 2020-ra teljes átalakításon esett át, a 2022-es modell pedig a legújabb Euro5-ös kibocsátási szabvány elérésével tovább építi ezt. Egy sor műszaki és esztétikai beavatkozás eredménye, amelyeket a kezelhetőség, az élvezet és az általános megjelenés javítása érdekében vezettek be. Egy motorkerékpár átalakított részletekkel, fontos frissítésekkel és fejlesztésekkel, kezdve az új grafikával és a felhasznált műanyagok új textúrájával, amelyek még több karaktert kölcsönöznek a TRK502 X-nek, kiemelve annak világjáró szellemét. A kormánykapcsolók teljesen megújultak, és mostantól háttérvilágítással rendelkeznek, míg a visszapillantó tükrök a TRK logóval együtt új dizájnnal büszkélkedhetnek, akárcsak az új markolatok. Az új formájú kormány mostantól állítható, hogy minden motoros a számára legmegfelelőbb üléspozíciót tudja elérni, akárcsak a kuplungkar, amely szintén állítható. Az új ülés teszi teljessé az átalakítást, amely mostantól kényelmesebb és tágasabb, maximális kényelmet biztosít a motorosnak és utasának egyaránt, valamint a legújabb minőségi szabványokat meghaladó, átdolgozott kivitelezéssel. A TRK 502 X osztozik az utcai változattal a masszív és robusztus, soros, 2 hengeres, folyadékhűtéses, dupla vezérműtengelyes motoron, amely egy ilyen stílusos vázzal kombinálva egyszerre teszi magával ragadóvá és könnyen kezelhetővé ezt a motorkerékpárt.
Motor: Soros 2 hengeres, 4 ütemű, vízhűtéses, dupla vezérműtengely, hengerenként 4 szelep.
Hengerűrtartalom: 500 ccm
Max teljesítmény: 35 kW (47,6 Cv) @ 8500 rpm
Max nyomaték: 45 Nm (4,6 kgm) @ 5000 rpm
Sűrítés: 11.5:1
Furat x löket: 69 x 66.8 mm
Kenés: Olajteknő
Üzemanyag ellátás: Injektor
Kipufogórendszer: Katalizátoros, lambdaszonda (EURO 4)
Kuplung: Olajfürdős
Váltó: Mechanikus, 6 sebesség
Hajtás: Lánchajtás
Gyújtás: ECU-TLI
Gyújtógyertya: NGK CR8E
Indítás: Elektromos önindító
Váz: Acél
Első felfüggesztés: Állítható fordított villa Ø 50mm
Első teleszkóp út: 145 mm
Hátsó felfüggesztés: Hátsó lengőkar központi lengéscsillapító, rugó előfeszítés állítható
Hátsó lengéscsillapító út: 50 mm
Első fék: Dupla tárcsás ø320 mm, 4 dugattyús féknyereg, ABS
Hátsó fék: Szimpla tárcsás ø260 mm, dupla dugattyús féknyereg, ABS
Első felni típus: Küllős alumínium ötvözet
Első felni méret: 19”x3.00” DOT –D
Hátsó felni típus: Küllős alumínium ötvözet
Hátsó felni méret: 17"x MT 4.5"DOT
Első gumi: 110/80- R19 - M/C 59V
Hátsó gumi: 150/70 - R17 – M/C 69V
Hosszúság: 2200 mm
Szélesség (Tükör nélkül): 915 mm
Magasság (Tükör nélkül): 1450 mm
Ülésmagasság (vezető): 800 mm
Tengelytáv: 1525 mm
Hasmagasság (Folyadékok nélkül): 220 mm
Önsúly (Folyadékok nélkül): 213 kg
Tank: 20 L (tartalék 3 L)
Fogyasztás: N.A
Max. terhelhetőség: N.A
Max. sebesség: N.A
Benelli motorok árlista letöltése
*Az árak a regisztrációs adót és a forgalomba helyezés költségeit nem tartalmazzák! Regisztrációs adó 81cc-125cc: 50.000 Ft; 125cc-500cc: 85.000 Ft.