Az új BURGMAN 400 ABS

Az első Suzuki Burgman 400 volt a maxirobogó kategória úttörője, mely ötvözte a kényelmet, a praktikumot és az eleganciát a teljesítmény kínálta könnyedséggel. Bőséges tárolási kapacitásával ingázásra és a hétvégi túrázásra termett motorkerékpárként szerzett hírnevet.

Az új BURGMAN 400 ABS

Az új Burgman 400-at teljesen áttervezték a 2017-es évre. Az új orrész markáns LED-fényszórókat kapott beépített LED-es helyzetjelző lámpákkal. Az új, felfelé ívelő szélvédő-kialakítás optimális védelmet nyújt az időjárás viszontagságai ellen. Az új, lépcsős kialakítású ülés 20 mm-rel vastagabb, hogy még nagyobb kényelmet nyújtson vezetőjének és utasának, miközben a kapaszkodó és a hátsó rész új kialakítása hozzájárul a karcsúbb, markánsabb megjelenéshez.

A burkolat alatt megbúvó 399 cm3-es egyhengeres motor új katalizátorral és lambdaszondával felszerelt üzemanyag-befecskendező rendszert kapott.

A váz megnövelt merevsége jobb kanyarteljesítményt és -stabilitást tesz lehetővé, amit a karcsúbb és könnyebb karosszéria is támogat. Az ABS-egység 750 grammal könnyebb a kifutó modellénél. A kezelhetősége is javult az új 15 colos első kerék által, ami javítja a motorkerékpár stabilitását, miközben megőrzi annak agilis viselkedését. A maxirobogó kategóriában egyedülálló megoldás a 41 mm-es teleszkópos első villapár és a hét fokozatban állítható, előfeszítéssel rendelkező, központi rugóstagos, monoshock hátsó felfüggesztés.

A praktikumot az ülés alatt elhelyezkedő 42 literes tároló biztosítja, a két első tárolórekesz pedig együttesen további 6,3 literes tárolóhelyet kínál. 12 V-os egyenáramú csatlakozóaljzattal is rendelkezik.

A hátsó fék is lezárható, a Suzuki Advanced Immobilizer System (SAIS) pedig a tulajdonos kulcsában elhelyezett elektronikus azonosítórendszerrel gátolja meg a motor – tolvajok általi – esetleges beindítását. Fokozza a biztonságot, hogy a gyújtáskapcsoló mágneses fedele csak a tulajdonos kulcsával nyitható.